Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX





Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX

Rok výroby 2007 - 2011

Model: Impreza III GE / GH / GR / GV (2007 - 2011)

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza#WRX_3

Fórum Impreza III WRX Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
WRX 265 vs. 2.0i R 21 Mahal Hamoun
1 měsíců, 10 dnů
WRX 265 vs. 2.0i R
Vyfuk magnaflow 7 Tomasak Tomasak
2 měsíců, 21 hodin
Vyfuk magnaflow
Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 4 Milcek2569 Milcek2569
4 měsíců, 2 dnů
Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX
Převodovka 2 Lukin33 Ladis
1 let, 9 měsíců
Převodovka
wrx 2008 2,5 hatch pada tlak turba 2 tomasMy2008 Ladis
1 let, 9 měsíců
wrx 2008 2,5 hatch pada tlak turba
WRX 08 jak a kde naladit motor ? 27 Supreme pepanek
2 let, 8 měsíců
WRX 08 jak a kde naladit motor ?
Hučení při cca 60 a 90km/h - ložisko? 4 Supreme Bushman
2 let, 10 měsíců
Hučení při cca 60 a 90km/h - ložisko?
Impreza WRX 2008 jaký olej do motoru pls? 17 Supreme radomir
2 let, 10 měsíců
Impreza WRX 2008 jaký olej do motoru pls?
impreza rok 2008..koupit 2,0sport nebo 2 36 stefano stefano
3 let, 3 měsíců
impreza rok 2008..koupit 2,0sport nebo 2
Budíky 7 Petka jura11
3 let, 11 měsíců
Budíky
Střešní nosič WRX MY2008 27 mrazik mrazik
4 let, 10 měsíců
Střešní nosič WRX MY2008
Prodeje Imprez 10 Jim M.Z.
7 let, 12 dnů
Prodeje Imprez
střešní příčníky na wrx08 2 Pan Bidlo
7 let, 10 měsíců
střešní příčníky na wrx08
impreza wrx 08 14 amigo Harry
8 let, 5 dnů
impreza wrx 08
Impreza WRX 2009 posiluje na 265k 7 Marty73 Marty73
8 let, 5 měsíců
Impreza WRX 2009 posiluje na 265k
impreza wrx MY08 sedan 11 amigo Dave
8 let, 9 měsíců
impreza wrx MY08 sedan


Nové téma

Inzerce / Bazar Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX Vložit nový inzerát


Prodám 4 zimní pneu ContiWinterContact TS850 205/5...

Prodám 4 zimní pneu ContiWinterContact TS850 205/55R16T, vzorek 7,5mm, na ráfcích DEZENT. cena cca 6 000.-Kč Lepší fotky rád pošlu emailem.

Prodám 4 zimní pneu ContiWinterContact TS850 205/5...

Prodám 4 zimní pneu ContiWinterContact TS850 205/55R16T, vzorek 7,5mm, na ráfcích DEZENT. cena cca 8 000.-Kč

Lepší fotky rád pošlu emailem.

Prodám OEM chladič WRX08. Bez poškození. Cena 1...

Prodám OEM chladič WRX08. Bez poškození.

Cena 1000,-

Foto galerie Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX

Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX
994 x 689 ... 94 KB
2013-03-22  udm

Poradna Vložit otázku

Naše vozidla Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX Přidat vozidlo

2008 Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 2.0 b4

10 fotek  |  2 servisních knížek  |  10.14 l/100 km

Výkon motoru 110 kW (150 PS) při 6400 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 994 ccm (122 cui), 4-válec, Boxer, EJ-20 (110 kW).

2008 Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 2.5 b4

8 fotek  |  4 diskuzí

Výkon motoru 169 kW (230 PS) . Točivý moment: 320 Nm (236 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 460 ccm (150 cui), 4-válec, Boxer, 16-ventil, EJ-25T (169 kW).

O.Z. Prodrive 18" ,

Yokohama Parada spec-2,

2008 Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 2.5 b4

2 fotek

Výkon motoru 204 kW (277 PS) . Točivý moment: 410 Nm (302 ft/lb) . Maximální rychlost 240 km/h. Zrychlení 5.5 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 4-válec, Boxer.

2010 Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 2.5 b4

9 fotek

Výkon motoru 195 kW (265 PS) při 5200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 4-válec, Boxer.

Prostě jedna z posledních Imprez WRX prodaných v EU.

2008 Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX 2.5 b4

1 fotek

Výkon motoru 202 kW (275 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 4-válec, Boxer, EJ-25T (169 kW).

Wrx ,ecutec od pana Nowaka kovany motor,vyfuk Ap,cosworth tesneni,8pistkove brzdy d2 330mm kotouce,hydraoulicka rucni brzda,budiky prosport,manualni boostcontrol,manualni spinani sahar,zavodni chladic,turbotimer apexi

Servisní knížky Subaru Impreza III GE / GH / GR / GV WRX

ECUTEC Stage 2   Přemapování ECU na individuální mapu dle úprav. Původní PPP měl kolem 2500 rpm díru a škubal. Výkon a moment zachován, jen průběh je jiný. Plynulejší. Plnící tlak zvášen u 0.9 na 1.2. Turbo se nafukuje mezi 2500 a 3000 rpm. Speed limit off.

Nová ložiska kol   Výměna PP a PZ ložisek kol za original Subaru díly.

Nová spojka - originál WRX   Výměna za original spojku Subaru. Jde krásně lehce. Výrazná změna komfortu jízdy. Zatím vydržela i Sosnovou.

Synchrony   Problém s podřazením z pětky na čtyřku. Výměna synchronů 3-4, navaděčů a vidličky. Částečně ovlivněno i spojkou Extreme, která vystavuje úplně dole a nedostatečně. Dočasně vyměněna spojka za originál Sachs. Spojka Extreme nebyla dobrou volbou. EDIT: nepomohlo to, jen se to zlepšilo.

Přední brzdy   Nové přední brzdy - jako obvykle DBA4000 + Hawk DTC30

Malá GO Motoru   Výměna těsnění pod hlavou za Cosworth, vyboušení hlav a kliky, nová spojka Extreme, rozvody, chladící kapalina bez vody PoweCool180

Výměna hadice airbox-turbo za silikonovou   Originální hadice měla perforaci v místě upevnění k turbíně.

Nový podvozek   Výměna stávajících originálních tlumičů a pružin za Kayaba Excel G. Komfort originálu zachován, ale originální Bilstein jsou prostě lepší.

Budík tlaku turba   Instalace budíku tlaku turba - Turbosmart

Brzdy   kotouce + desky EBC Turbogroove + yellowstuff pads na vsechny kola