Subaru Vivio




Subaru Vivio

Rok výroby 1992 - 1998

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Vivio

Kategorie: Mini automobily

Fórum Vivio Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
Bazar 8 covex covex
9 měsíců, 3 dnů
Bazar
Potkal jsem Vivio 3 covex covex
1 let, 2 měsíců
Potkal jsem Vivio
Vivio 4x4 2 alive Topgan
1 let, 2 měsíců
Vivio 4x4
Prospekty 1 covex
Color codes na Vivio 9 covex covex
1 let, 7 měsíců
Color codes na Vivio
Podbehy a hluk 1 covex
Vivio - spotreba? 1 matoza


Nové téma

Inzerce / Bazar Vložit nový inzerát

Foto galerie Subaru Vivio

1992 Subaru Vivio
1188 x 792 ... 146 KB
2014-02-20  Nel
1992 Subaru Vivio
1280 x 853 ... 116 KB
2014-02-20  Nel
1992 Subaru Vivio
1280 x 854 ... 79 KB
2014-02-20  Nel
Subaru Vivio
400 x 204 ... 13 KB
2006-09-20  inraj


Manuály Subaru Vivio Vložit nový manuál

Manuály uživatelské (2) Přidat

Model Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
Vivio 1992 - 1998 subaru vivio 92 manual de.pdf Německy 16.5 MB 138
Vivio 1995 vivio manual do proprietario portugues brasil.pdf Portugalsky 15.9 MB 107

Manuály servisní (1) Přidat

Model Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
Vivio 1992 - 1998 subaru vivio 92 verdrahtungsdiagramme de.pdf Německy 18.2 MB 56

Katalogy a prospekty (1) Přidat

Model Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
Vivio 1992 - 1998 subaru vivio 92 brochure de.pdf Německy 5.69 MB 20

Poradna Vložit otázku

Videa Subaru Vivio

1995 SUBARU VIVIO AD JAPAN 2 SUBARU VIVIO SNOW FUN SEASON WINTER 2012/13- ONBOARD 4 SUBARU VIVIO SNOW FUN SEASON WINTER 2012/13- ONBOARD 6 Subaru Vivio Snow Fun - 31/01/2012

Naše vozidla Subaru Vivio Přidat vozidlo

1998 Subaru Vivio

1 fotek

Maximální rychlost 160 km/h. Zrychlení 8.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 660 ccm (40 cui), 4-válec, Řadový, kk4.

Subaru Vivio RX-R Japan Made...

1995 Subaru Vivio

1 fotek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 600 ccm (37 cui), 4-válec, Řadový.

1992 Subaru Vivio

1 fotek

Výkon motoru 32 kW (44 PS) při 6400 ot./min. Točivý moment: 53 Nm (39 ft/lb) při 3600 ot./min. Maximální rychlost 133 km/h. Hmotnost 740 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 658 ccm (40 cui), 4-válec, Řadový, EN-07MUK.

Dovoz Svycarsko, temer bez koroze po 22 letech.

1994 Subaru Vivio

2 fotek  |  1 servisních knížek

Výkon motoru 32 kW (44 PS) při 6400 ot./min. Točivý moment: 54 Nm (40 ft/lb) při 3600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 658 ccm (40 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil.

1993 Subaru Vivio

1 fotek  |  16 servisních knížek

Výkon motoru 32 kW (44 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 658 ccm (40 cui), 4-válec, Řadový.

Servisní knížky Subaru Vivio

Konečná   Zdar všem Tak jsem byl nucen Vivio pro totální prohlodání korozí zlikvidovat. Ježdění s ním už bylo o strach. Celej se kroutil, vrzal a taky odešly zadní brzdy. Uložení válečku a paken se utrhlo a blokovalo kolo. Repase se nevyplatila. Takže jsem se s ním po letech rozloučil, zamačkl slzu a vlastně......

Manžeta   Tak i druhá vnější manžeta u kola je v háji. Nesnáším tyhle rozborky a sborky, páč jde nasadit jen z druhý strany a poloosa musí ven, vnitřní manžeta, unašeč atd. Znáte, ne?

Druhý štít   Tak i druhý štít se rozpadl. Vytvaroval jsem pod něj podobný, ovařil a vyztužil. Jenže při montáži jsem rozvalil prasátko, ještě že jsem kdysi zakoupil náhradní. Takže výměna, odvzdušnění a zase jezdíme.

Koupě   Tak jsem si pořídil budoucího asiveterána.... :)

Manžeta   Tak první manžeta vzala za svý.Po 20 letech. To se musí uznat že vydržela dost.Dal jsem tam nějakou noname náhradu za pár šupů, protože zespoda už pár kousků konstrukce chybí a tudíž nežádám po Bobkovi žádnou delší životnost......

Štít brzdy   Tak jedna malá havárka - praskl mi štít brzd u levého zadního kola. Pakny sjely dolů a kolo se zablokovalo.Naštěstí skoro před garáží.Následovala rozborka, svaření, vyztužení, seřízení, nátěr a už to zase fičí. Zároveň jsem trochu přešel celej podvozek, jestli tam zase něco nečíhá. Zatím ne, ale je ......

Ložisko   Dneska jsem zakoupil ložiska a gufera do pravýho zadního kola.Už byly tak vyčochtaný že to bylo znát na řízení a při brždění se lehce zasekávaly pakny.Vše jsem zakoupil v Mateze, práce cca.3 hodiny demontáž (všecko řácky přirezlý) a něco přes hodinku montáž. Takže už to nehučí a čistěji krouhá zatáč......

Po technické   Na techický mi podivnej maník v montérkách tak dlouho dupal na brzdu až se mu podařilo na pravim přednim kole roztrhnout trubku. Byla načnutá v místě kde prochází do podběhu.Tak jsem doma uďál novou měděnou a po týdnu už technická v pohodě.Na pravým zadním kole mi začínají hučet ložiska, ale co jsem......

Co bych povídal   Jezdím a jezdím.Za ty roky kupuju jen olej, zadní kus výfuku a gumičky do stěračů.Jen mi zase prdlo přední sklo, ale je to oblouček pod stěračem, tak by se to rozlíst nemělo a na STK to snad okecám. Trochu problém byl se zimníma gumama, na tenhle rozměr (145/80 R12) toho moc nedělaj, tak jsem vzal d......

Opěrky + olej   Olej je novej a na zadní sedačky jsem zamontoval opěrky z vraku nějakýho citróna.Když děcka sedí na podsedáku, mají hlavy moc vysoko a v případě nárazu ze zadu by jim nejspíš uletěly....