Subaru Alcyone SVX




Subaru Alcyone SVX

Rok výroby 1991 - 1996

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Alcyone_SVX

Kategorie: Osobní vozy

Fórum Technický koutek Nové téma

Inzerce / Bazar Vložit nový inzerát

Foto galerie Subaru Alcyone SVX

1991 Subaru Alcyone SVX
1280 x 854 ... 125 KB
2014-02-19  Nel
Subaru Alcyone SVX
913 x 550 ... 104 KB
2006-09-20  inraj
Subaru Alcyone SVX
354 x 131 ... 8 KB
2006-09-17  jirka


Poradna Vložit otázku

Videa Subaru Alcyone SVX

My 1992 Subaru SVX completly cleaned and assembled Subaru SVX Power Mode Mod Install Subaru SVX Flowmaster Exhaust HD Hero 3 Suction Mount Subaru SVX Autumn Drive Driver

Naše vozidla Subaru Alcyone SVX Přidat vozidlo

1995 Subaru Alcyone SVX 3.3 b6

4 fotek  |  1 servisních knížek

Výkon motoru 169 kW (230 PS) . Točivý moment: 310 Nm (229 ft/lb) při 5600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Boxer, EG-33 (169 kW).

1995 Subaru Alcyone SVX 3.3 b6

17 fotek  |  6 servisních knížek

Výkon motoru 169 kW (230 PS) . Točivý moment: 300 Nm (221 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 319 ccm (203 cui), 6-válec, Boxer, 24-ventil, EG-33 (169 kW).

V plném nasazení se snažím o upgrade na MANUÁL, viz deníček

1994 Subaru Alcyone SVX 3.3 b6

16 fotek

Výkon motoru 169 kW (230 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 309 Nm (228 ft/lb) při 4800 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 318 ccm (202 cui), 6-válec, Boxer, 24-ventil, EG-33 (169 kW).

Ahoj všichni.

Subaru SVX mám 9 roků. V současné době má najeto necelých 190 000 km. Je to rok výroby asi 1993, do provozu 1994. Koupil jsem jej v Německu, v r. 1998, v autorizované prodejně Subaru, ihned po skončení leasingu předchozího německého maj...

1994 Subaru Alcyone SVX 3.3 b6

47 fotek

Výkon motoru 162 kW (220 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 304 Nm (224 ft/lb) při 4600 ot./min. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 319 ccm (203 cui), 6-válec, Boxer, 24-ventil, EG-33 (162 kW).

1995 Subaru Alcyone SVX 3.3 b6

Výkon motoru 160 kW (218 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 300 ccm (201 cui), 6-válec, Boxer, 24-ventil, EZ-36(190kW).

Dovoz Swizerland

Servisní knížky Subaru Alcyone SVX

Převodovka   Další z úprav na manuální řazení.

Novinky   V první řadě bich se chtěl omluvit všem kteří čekali na nějaký závěr přestavby SVX na manuál. No - ne že by to nejezdilo, ale nepodařilo se mi rozchodit náhon tachometru poněvadž jsem uvěřil nějakému schématu z netu a proklemoval řídící jednotku (nepřežila) Dále jsem řešil problém rozdílného stálé......

Přestavba na MANUÁL   Konečně pokrok, v neděli jsem dokončil dílo a vyrážím na cesty ze Subaru SVX s 5st. manuálem... Má to samozřejmě ještě mouchy jako - snímač rychlosti, spátečkový čidlo, rezonance výfuku o novou příčku, větší hluk atd... Pro tuto chvíly je dúležité že to jede, subaru opět ukázalo svou tvárnost a kv......

upgrade řazení   Konečně jsou hotovi základní věci - pedály pedálujou, řazení jde i při běhu motoru lehce a spojka zabírá na půlce kroku, dokonce sem najezdil první centimetry na zvedáku, teť už stačí namontovat kardan (kterej ještě nemám prodlouženej) a vychytat drobnosti v EL. Doufám že do konce týdne už bude hoto......

Pedály   Pracuji povečerech, proto jde práce ještě pomaleji než obvykle. Při posledním pokusu vyměřit otvor pro spojkový váleček jsem přišel na další zradu - stejný problém jako tenkrát u XTčka: Demontoval jsem nakonec i brzdový posilovač a zjistil že je delší než je zdrávo, na táhle jež spojuje pedál s pos......

Přestavba na MANUÁL   Konečně jsem se pustil do přestavby na 5ST manuální převodovku, na doporučení jadnoho nejmenovaného člověka z Teplic jsem nakoupil díly z Imprezi WRX a pustil se do přestavby s obrovskou chutí a dobrou náladou. Po třech dnech usilovné práce mi čelist padá (zlatý XTčko), jsem ve fázi kdy je převo......

Automat   Konečně se potvrdila pověra o automatických převodovkách hlavně na SVX, již třetí týden jezdím jen na R, 1 a 2, další rychlosti uš mého miláčka neutáhnou! Musím našetřit pár peněz a předělat ho na manuál, naštěstí jsem s tím počítal již předem (nejsem kamarád automatů), uš u mého prvního XTčka mě a......