Fórum - Téma


Subaru RWD


Fórum Legacy II BD / BG / BK Subaru RWD

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Legacy II BD / BG / BK  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1995 Legacy II BD / BG / BK 2.0 b4

2 fotek  |  4 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 165 Nm (122 ft/lb) . Maximální rychlost 150 km/h. Zrychlení 10.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 280 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 994 ccm (122 cui), 4-válec, Boxer, 16-ventil, EJ-20 (172 Nm).



2017-03-21 16:56:51

Ahojte kamarádi Subaráci :)

Mám Subaru Legacy BD 1995

Zachránil jsem ho od jeho původního majitel, chudáček autko bylo ve zuboženém stavu.

POčala renovace a po 2 měsících a obdržení čerstvoučkého řidičáku jsem udělal STK.

Renovace obsahovala vyvařovačku, nové brzdy, plechařinu, oleje, oprava serva, brzdeového potrubí a mnoho a mnoho dalších věcí, nicméně to nebylo jako opravovat felicii (bez urážky) ale úplně jsem si to užíval.

Po STK začala stavba na závody (vrchy) - jinak v min sezóně 1 misto v kat. v Břevenci a celkově 8 :) ... ale to až příště. Přidám i fotky a úpravy a dostaneme se i k RWD :3 :))) (Y).

Pro Ty, které toto téma bude zajímat, berte to jako motivaci a ukážu vám, že téměř nic není nemožné a že z ,,nudného" auta jde postavit perfektní limuzínka na závody.

2017-03-21 16:58:08

Uka fotky!

2017-03-22 18:47:38

Před zimou mě čekaly další úpravy a opravy, výměna těsnění pod vanou, víka ventilů a po závodech znovu výměny oleje. Je tam sání J-tec, které jsem upravil pomocí hydrografiky do Stickerboomb barvy.

Komplet jsem vytáhnul klímu a odpojil ABS.

Namontoval jsem závodní sedačky a 4 bodové pásy Raceland modré.

Teď mě po vyvařovačce čekala barva a zvolil jsem ke stříbrné barvě atypickou barvu na subaru. Modrou metalízu která vyšla 14okč/dc.

V autě šlo taky špatně řadit a vůle tam byla obrovská (nevěděl jsem jestli tam byl neutrál nebo rychlost) a nevěděl jsem co s tím, protože při rychlém řazení šla 2,3,4 přes zuby. Nakonec jsem koupil druhou převodovku s redukcí.

Po výměně převodovky, před barákem na cestě bez nářadí :D Ale pokud máte bráchu kulturistu, tak to nebyl problém :D já jen přidržoval a on ji tam nacpal s kamarádem, takže pohoda.... druhá převodovka tam byla.

Vyměnil jsem olej a jezdí prerfektně.

Pak mi začalo vrtat hlavou to řazení u té druhé převodovky.... tak jsem ji komplet rozdělal a zjistil jsem, že vůle řazení byla ve vyklepaném (něco jako čepu) řazení.

Komplet jsem ho předělal.

Mezitím jsem už týden jezdil po kopcích a testoval na sněhu a stihl jsem odjet jeden závod Rally na bahně na Vsetínsku ( sranda závod viz. asi 30 vteřina (viz přiložené video) Vlatní video ---

bohužel blbá kvalita https://www.youtube.com/watch?v=erhJpbQXViA

Dále jsem hodil na auto křídlo z passatu z 80.let

Při tom jak jsem měl rozdělanou druhou převodovku, tak mi začalo vrtat hlavou, co když si jí přestavím na RWD, no a tak jsem to udělal, rozdělal převodovku, vytáhnul zadní část s mezinápravovým diferenciálem a komplet mezinápravák zavařil.

Ideální by bylo vytáhnou i přední diff, ale to vzhledem, že jsem ji měl už rozdělanou se mi nechtělo ( mělo by to větší efektivitu přenosu výkonu ( teda snad o cosi, trocha teorie, ale z5 k praxi :D ),ale vzhledem k blížící se maturitě už jsem nechtěl moc ten můj čas cpát do auta.

Koupil jsem nové homokinetáky a´t je to připravené.

Převodovku jsem doskládal a přetěsnil.

Po 2 týdench ježdění na redukční převodovce jsem jí opět vytáhnul a přehodil ji za RWD a místo poloos jsem dál homok. kvůli přitažení ložisek (popř. celých nábojů kol)

A modlil se co to udělá.

První test a auto se chovalo jako pernamentní zakokolka ( jupí )

No a co řazení ? Perfektní, ani jeden kvalt necvakne a žádná vůle tam není.

S bížící se maturitou stejně mi to nedalo a mám 2 blatníky a dělám rozšíření, které už je skoro hotové.

Během toho všeho jsem ještě upravoval motor a zvládl jsem udělat: NGK kabely, Lepší NGK svíčky, Váha vzduchu ze silnější verze, klapka totéž, a upravení volnoběhu)

To je letem světem něco málo z úpravo-oprav.

Kdyby kokoliv-cokoliv potřeboval, dejte mi vědět a pokud budu moct, tak poradím nebo se i přiučím.

Subaru zdar a přeji mnoho šťastných kilometů.

Michal

Vsetín


Lidečko: Rally letní guma 21. 1. 2016  |  Více info

Popis

2017-03-22 18:54:34

A momentálně mám rozdělanou 2 řídící jednotku, která pokud to vyjde bude z autka štavit ještě víc


Odpovědět