Fórum - Téma


Subaru Forester 2006 2.0 škubání motoru


Fórum Forester II SG Subaru Forester 2006 2.0 škubání motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Forester II SG  |  Naše vozidla


1  2

2017-01-09 11:05:41

ventil na autě neuděláš protože se vytahuje směrem do válce ... ventilová vůle na autě udělat jde ale pouze v případě použití originál hrníčků (jeden stojí cca 800 kč) a tedy náklady jsou dokonce vyšší než při metodě motor ven, sundat hlavy a broušení stopky ventilu

2017-01-09 15:50:48

Mám motor EJ20 a svíčky mi můj mechanik měnil bez vyndání motoru,jde jen o trochu zručnosti a je pravda že u toho nadával ,ale dal to. Motory nevím,zkus kouknout na Subatech,Semily. Mají na bazošu dost dílů z aut dovezených z venku a i motory jsem tam viděl,ale neznám,takže kvalitu služeb a zboží neohodnotím.

2017-01-09 16:05:01

RomanForester: Šak jsem psal, že svíčky lze bez vyndání motoru :)

Ty máš, ale ještě starší model 2003. Já mám rok 2006.

2017-01-09 23:03:49

Svíčky jsem i u svého forestra 2.5 turbo vyndaval na autě jde to u každého subaru bez výjimky strávíš nad tím hodinu max dvě ale jde to stačí si to okolo motoru odstrojit dokonce jsem měřil i tlaky na válcích což v tvém případe bude potřeba ..

S těmi hrnečky na ventilech je to 800 jeden ale většinou je různé spřehážeš a koupiš třeba jich jen 5 nebo 3

2017-01-10 07:26:36

Ok. Stejně se, ale při měření tlaků nezjistí zda jsou velké ventilové vůle nebo podpálené ventily, že? Ventily se u tohoto typu dají štelovat bez vyndání motoru?? Dělal jsi to někdy na tomto forestrovi - dostaneš se tam s přípravkem na měření tlaku bez hýbání s motorem??

Díky

2017-01-10 12:31:30

Mám možnost koupit motor ze subaru forester 2.0, 116kw, Ej 20 britská verze - vypadá pěkně, najeto 70tis.km.

Netušíte zda to bude též taky ta posraná 4 vačka či jak to prověřit (VIN neznáme).

Díky

2017-01-10 12:35:07

Nenapadá někoho někdo šikovný na subaru motory (především ty ventily) v našem kraji - náchod, trutnov a blízké okolí?? dík

2017-01-11 07:44:29

tyjáček: ano, tlaky jsem měřil už na všech motorech a i na tady tomto motoru se tam u forestra dostanes a bezproblému změříš jak tlaky tak ventilové vůle bez hýbání s motorem a je jedno jestli to je forester 2003 nebo 2006

2017-01-11 14:36:22

Jdu cestou nejmenšího odporu, tak jsem se objednal do Subaru HK k panu Polákovi a třeba něco najde diagnostikou. Bylo mi doporučeno, že diagnostika v autor. servisech umí víc než běžné diagnostiky. Tak uvidím a dám vědět.

2017-01-11 18:17:40

Jak Ladis píše,můj mechanik taky měřil tlaky a ventil.vůle bez hybáni motoru a taky je pravda že není diagnostika jako diagnostika. Jsem zvědav co ti v aut.servise zjistí. Přeju štěstí

2017-01-13 07:50:08

ty diagnostiky ukazují stejné hodnoty, hlavně jde o to jak kdo s tím umí pracovat a co z těch hodnot vyčte

2017-01-13 13:30:24

ladis:

Jakou konkrétní diagnostiku, nebo scaner používáš na Subaru ?

A dostaneš se s tím i do jiné jednotky než pouze do ECM ?

Máš nějakou zkušenost se scanerem MaxiDiag JP701 ?

2017-02-05 21:00:07

Tak po nějaké době musím dát vědět stav. Dvakrát jsem byl v Subaru a jednou jsme to projížděli s diagnostikou a podruhé mi měřili kompresy. na straně u řidiče je jiná komprese než naproti. Příčin může být víc - od ventilů, přes pístní kroužky a válce až po nějaký zásah do motoru v minulosti (údajně podle tmelu pod víky ventilů už se na tom v minulosti něco dělalo, ale nedohledatelné). Takže další krok, můžu nechat zkontrolovat vůli ventilů na té straně co není v normě, ale při měření komprese mi na moji žádost sklepli svíčky na 0,75mm a situace je o dost lepší, né na 100% ale je. Bohužel motor žere cca 0,5l oleje za měsíc tak jestli to nebude kolem těch kroužků?? no uvidíme co vymyslíme

2017-02-06 07:42:37

že byl pod víky ventilů tmel nutně neznamená, že se na motoru dělalo, ale třeba jen měřili ventilové vůle ... olej může být jak kolem kroužků tak gufera ventilů

2017-02-14 21:10:49

svíčky jdou vyměnit bez vytažení motoru nebo jakéhokoli přizvedávání. Taktéž i zapalovací cívky jdou s trochou šikovnosti vytáhnout. Dělal jsem to cca před třemi měsíci na svém foresteru 06 116kw.

2017-03-05 22:14:56

ladis: tiež sa divím že sa to dá, ale máte pravdu ... sviečky idú na každom vymeniť do hodiny ak sa nič nepo..kazí .... ale tiež som prišiel na systém iba náhodou na tretí krát

2017-03-31 16:03:33

Myslím si, že řešení tam párkrát zaznělo, ale všichni řeší ventily a jiné nesmysly. Vyresetujte motor a pokud to bude ok je to softwear. Ale to je teprve začátek, protože čidlo klepání zaznamená otřesy a tím se sníží předstih, jak tam někdo správně psal. Ale proč?

2017-04-25 11:59:49

rally1: Proč, je dobrá otázka, na kterou nemohu přijít. Naměřil jsem signal knock sensoru za jízdy do kopce, kde je to nejznatelnější - viz příloha. Ten předstih se mi nelíbí, ale to je zřejmě důsledek klepání. Po resetu ECU je asi na 100 km klid. Hodnoty kterých čidel by mě mohli nasměrovat ke zdárnýmu řešení?

2017-08-19 22:09:14

ladis: Ahoj jsem tu nováček a se svíčkama mám týden starou zkušenost-jde to!

Kvuliva rychlé koupi a termínu dovolené (o montáži Lpg nemluvě)jsem byl nucen rovést výmněnu doslova přez noc. Jo je Forejs 2006 2.0ltr. Mpmentálně řeším problém s malím volnoběhem

Chcípne si klidně při vyřazení či dojezdu víc jak 500 ot.nedá.Jeďiný způsob jak ho udržet na živu je protůrování.Když padá z 4-5tis.Jakž takž.jak honedám fo kalupu je zle.Dělá to na benoš i na plyn. CO TO KVA JÉ.POMOŽTE PORAĎTE.Ďekuji.


Odpovědět

1  2