Fórum - Téma


Studený start


Fórum Impreza I GC / GF / GM Studený start

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Impreza I GC / GF / GM  |  Naše vozidla



2017-10-03 08:19:38

Ahoj,

Mám dlouhodobý problém se svojí subarou 2.0 92kw, rv 99, studená špatně startuje a motor běží bez sytiče. Občas chce hned po startu chcípnout a nejede. Musím si ho podržet ve vyšších otáčkách. Jakmile se trošek ohřeje už jede bez problému, teplý start OK. Diagnostika OK. Evidentně jede bez sytiče. Už jsem měnil jedno čidlo teploty ale efekt 0. Buďto si to bere teplotu ještě odjinud nebo nevím. Nemůžete někdo poradit, kdo měl podobnou zkušenost? Díky

2017-10-03 08:38:53

mě to zase houpe 1500 - 0 a tak dvakrát zdechne a pak už to udrží volnoběžné otáčky

2017-10-03 08:47:12

Nazdárek. Mne na tomto type motora to robil regulačný ventil voľnobežnej zmesi. SUBARU používa 2 druhy konštrukcie. Pri starších vozidlách ako je napr. aj Tvoje je to prizmový celokovový ventil riadený krokovým motorom a pri novších je to kužeľový ventil s gumovým kužeľom. Konštrukčná zmena bola vykonaná práve kôli háklivosti prizmového ventilu na nečistoty.

Teraz postup: krok č. 1: objednať originál SUBARU tesnenie pod ventil veľnobežného vzduchu / ca 8 EUR / lebo po demontáži ventilu tam už pôvodné nenapakuješ. 2./ Pripraviť si technický lieh a tyčinky na čistenie uší. 3./ Uvoľniť 4 ks skrutky, demontovať ventil a opatrne zvnútra dokonale vyčistiťˇ. 4./ spätná montáž. Ventil veľnobežného vzduchu spoznáš na motore tak že zatiaľ každý jeden čo som videl má na sebe modrú nálepku / vo farbe SUBARU / s nápisom Unisia. Malo by Ti to potom bez problém fungovať.

P.S. Budeš možno prekvapený koľko bordelu s tade vydoluješ, možno pol kávovej lyžičky.

BAJU555, 2017-10-03 08:47:12 napsal:

Nazdárek. Mne na tomto type motora to robil regulačný ventil voľnobežnej zmesi. SUBARU používa 2 druhy konštrukcie. Pri starších vozidlách ako je napr. aj Tvoje je to prizmový celokovový ventil riadený krokovým motorom a pri novších je to kužeľový ventil s gumovým kužeľom. Konštrukčná zmena bola vykonaná práve kôli háklivosti prizmového ventilu na nečistoty.

Teraz postup: krok č. 1: objednať originál SUBARU tesnenie pod ventil veľnobežného vzduchu / ca 8 EUR / lebo po demontáži ventilu tam už pôvodné nenapakuješ. 2./ Pripraviť si technický lieh a tyčinky na čistenie uší. 3./ Uvoľniť 4 ks skrutky, demontovať ventil a opatrne zvnútra dokonale vyčistiťˇ. 4./ spätná montáž. Ventil veľnobežného vzduchu spoznáš na motore tak že zatiaľ každý jeden čo som videl má na sebe modrú nálepku / vo farbe SUBARU / s nápisom Unisia. Malo by Ti to potom bez problém fungovať.

P.S. Budeš možno prekvapený koľko bordelu s tade vydoluješ, možno pol kávovej lyžičky. ..

2017-10-03 09:31:19

baju555: Jo tohle mi taky pomohlo když mi houpaly otáčky. Ale na ten start to asi vliv mít nebude ne?

2017-10-03 09:36:35

Ale bude.

BAJU555, 2017-10-03 09:36:35 napsal:

Ale bude. ..

2017-10-03 10:41:23

baju555: OK, vyzkouším, Díky


Odpovědět