Fórum - Téma


LPG-JTG ICOM


Fórum Technický koutek LPG-JTG ICOM



1 ......... 9  10  11  12  13

2015-12-18 07:11:17

Tak mam po starostech s tankovanim. Uz jsem mel dost nervu z kazdne navstevy Lpg cerpacky jestli natankuju nebo ne. Podle teto diskuze jsem zavolal do Ferdor auto Prostejov, objednal se a po tydnu vyrazil. Sice jsem najel tam a zpatky 640km, ale stalo to za to. Za 3 hodky a za velice rozumnou cenu jsem odjizdel a konecne bez problemu tankuju. Pokud mate stejny problem a netroufate si to opravit svepomoci, domluvte se tam. Ted jen doufat ze se nevysype neco jineho...

2016-04-09 10:07:36

Zdravím všechny ICOM LPG. Mám 2.8V6 SupB. Vyměnil jsem china čerpadlo v nádrži za originál walbro F1000140 dle toho co jsem se dočetl na forum, ale problémy s cukáním přetrvávají (i když se radikálně zvedl výkon). Řeším to s Robem tak uvidím co napíše, protože dle Fedora je tlak 6nádrž+3bar málo, tak nevím do jakého čerpadla jít, protože neznám origo tlak, který tam má být . Přemýšlel jsem i o GSS342 a nějak to upravit, ale uvidím co poradíte. Překvapilo mě i toto video, kde má tlak 12. Nejspíš zkusím zvednout tlak v regulátoru. https://www.youtube.com/watch?v=Px1C-jrNNqc . Díky moc všem za rady. 14tis u Fedor je fakt hodně.

2016-04-10 06:43:22

xpytlak: Jen tak ze zajímavosti,co ti s tím teda provedli ,vyrušili,překlemovali čidlo či co?Kolik to teda stálo?

2016-07-07 08:30:02

Ahoj, zdravím v jediným foru CZ zabývajícím se tímhle lpg, .. Mám prosbu o pár info

1.) kde se napojuje měřák tlaku abych věděl kolik čerpadlo tlačí?

2.) jak se systém odvzdušnuje, je možný že někde odpouští plyn takže je cítit ? Kde to místo najdu? Auto smrdí po plynu i třeba po pul hodině jízdy když stojím na semaforech

3.) ukazuje vám dobře množství plynu v nádrži? Mě ukazuje všechny zelený tzn asi plnou nádrž už po najetí 470 km , nějaký tip pak na opravu nebo kalibraci? Je tam ca 75l toroid a spotřeba dle budíku 8,5l

4.) na nádrži jak je víčko, je možné oddělat ho a uvidím na čerpadlo abych zjistil co to je za čerpadlo a podle toho sehnal nové? Plyn funguje, ale čerpadlo knučí a ukazuje mi to ted občas lambdu , takže si myslím že odchází dopryč

Díky moc , snad se neptám na něco co už tu proběhlo, topic jsem pročetl celý

2016-07-11 11:14:13

machinecz:

sice bez odpovědi ale odpovím si sám po pár dnech:

1) v motorovým prostou , viz příloha a "B"

2) odvzdušnuje do nádrže , neodfukuje, byla chyba ve vedení odstraněno

3) stále neukazuje a nevím si rady, najednou skočilo na dvě zelené tečky a po 1km vyplo lpg

4) je možný a čerpadlo označení vidět není

2016-07-11 11:17:23

Měřil jsem tlak a jak se píše že tam má být 2,5-3,5b ideal nad 3,0b tak nevím jak toho docílit po připojení to skočí na 6barů a po nastartování to vyleze skoro na 11 barů , měřeno klasickým manometrem pro test tlaku válců

Roba a další co se vyznáte , žijete? Fungujete? Díky

2016-07-11 11:27:56

machinecz: Ahoj,

mám Vialle, takže ti moc neporadím, ale co se týče toho ukazatele, kolik máš plynu v nádrži. To LPG sis tam nechal dávat ty, nebo jsi tak už auto koupil? Je možné, že předchozí majitel nechal odstranit plovák, aby se tam vlezlo o pár litrů LPG víc. Má to tak i můj švagr v FJ Cruiseru, ukazuje pořád plnou, i když tam nic není.

2016-07-11 11:35:16

Zdravím, nechci byt prudic, ale všechno na co se ptáš zde již bylo. Moje indikace plynu také ukazuje nesmysl a je to dáno plovákem v nádrži, musel bys vypustit nádrž a rozebrat. Stejne je to s čerpadlem, označení je na nem napsáno a pokud si to pamatuji, tak je to Walbro F00140, ale taky to tu je popsáno. Jinak tlak nevím, ale podle symptomů jsem ho měl vadný a měnil ho a tlak jsem ani neměřil. Od te doby ok.

2016-07-14 17:40:27

didsed: omlouvám se, pokud je to tento případ, ale mě zaujalo to, že opravdu poslední kilometry ukazoval menší množství paliva a pak zdechl, pokud by tam byl vyřazený plovák, nebyla by stále plná až do smrti?

Jinak bez měření tlaku jen tak vyměnit čerpadlo se mi zdá zbytečný risk, proto jsem koupil měřák, měřil a napsal.. Díky za reakci

2016-07-14 19:23:13

machinecz: V pohodě, nic se neděje. Já na merak plynu vůbec nekoukám, protoze my to taky ukazuje plnou i když už jsem najel od tankovani 300 km. Já jezdím podle denního tachometru, vždy po tankovani vynuluju a vím kolik cca najedu na nádrž. Jinak mi to nedalo a ten tlak a typ čerpadla (vyse jsem uvedl nepresne) jsme resili asi na 3-4 stránce tohoto fóra. Jsou to cca 2,5 roku a čerpadlo jede zatím bez problémů.

2016-07-14 19:33:25

didsed: No to jsem přehledl otázku jak se to počítá, no tak i tak vidím enormní hodnoty kdy mám 6b bez běhu motoru a 11 po odvzdušnění, neznamená to že mám příliš bohatou směs ? Věc je taková, že ted zjištuju jestli není moje auto mechanicky problematický, jestli není chyba třeba na válci nebo někde v přívodu vzduchu. Zaujalo mě že mi občas bez upozornění vypne plyn, možný že by byl moc vysoký tlak ?

Jinak jeden uživatel fora mne osobne zkontaktoval a po rozhovoru jsem došel k ujištění, že tenhle systém neumí dost přesně dávkovat plyn tak aby to moje jednotka v autě někdy nevyhodnotila jako špatnou směs a tak jsem se plně rozhodnul jednotku změnit . To ale nebude brzo tak se zatím chci seznámit se stavaícím systemem .

Otázka, vám auto vyhodnocuje směs jako OK ? nebo svítí kontrolka motoru?

2016-07-14 21:02:48

machinecz: Občas, dost nepravidelne se mi kontrolka motoru rozsvítí a po 2-3 dnech zase zhasne, na diagnostice pak bylo něco o chyba v přípravě směsi. Tohle ale neresim. Jinak ti poradit nedokážu, nejsem odborník pouze ti mohu tlumočit moje zkušenosti s výměnou čerpadla.

2016-09-22 13:17:06

robo: Ahoj, Robo a všichni, prosím vás, potřeboval bych vědět něco ohledně zapojení v nádrži. LPG ICOM 1 (2.8 V6)

1) červený tlakový ventil v nádrži s připojeným zeleným kabelem (+kostra) od oka má tuto funkci:

  • v případě, že přijde tlak na ventil červený, tak dojde k ukostření zeleného kabelu vedoucího do oka a sepnutí ventilu napouštěcího, ale oko v tu chvíli čeká na kapalný plyn na naplnění do 80% (proto si vysvětluji, že při rozepnutí kostry, na červeném ventilu, cca za 15sekund, ihned nezmizí napětí na ventilu, ale nějakou dobu tam čeká)Nevím jak dlouho.

2) černý tlakový ventil v nádrži je připojený černým kabelem do komboxu (+kostra):

  • v případě, že rozdělám nádrž a černé čidlo nechám zapojené, měla by jednotka detekovat, že nemá tlak a nepustit přepínání na LPG? I když nebylo LPG řádně vypnuto tlačítkem ve předu?
  • můj problém je, že i když čidlo odpojím, tak jednotka stále přepíná na LPG ICOM bez ohledu na tlak. (Ale vím, že jsem LPG řádně nevypl tlačítkem a ani nedošlo k automatickému vypnutí za jízdy).

Obě čidla by měli mít bez tlaku rozepnuté kontakty?

(Nechal jsem si vyměnit pumpu za novou BIGFOOT pump a došlo k tomu, že mechanik přeházel kabely . Tak laboruji, fotky pošlu jakmile mi ověříte co jsem psal. Děkuji za pomoc

2016-09-27 21:11:53

Dobrý večer mám dotaz končí mi platnost nádrže Jtg Icom a bylo mi řečeno u Fedor auto,že tímto vlastně systém končí protože nádrž stojí 20 000,- Není nějaká možnost náhrady nádrže z druhovýroby která by na tento systém pasovala. Děkuji za info

2016-11-11 18:00:39

Zdravím Vás, chci se zeptat u LPG ICOM I, jestli je normální, abych mohl odmontovat jednu hadici z regulátoru v motoru, tak, jestli musím vypustit celou LPG nádrž? Dnes jsem se snažil odtlakovat podtrubí ventilem v motoru (na Icom regulátoru), ale místo odtlakování jsem vypustit 1/3 nádrže i přes odpojenou baterku. Co myslíte, že mám prověřit, nebo co vidíte, že je špatně?? Díky moc

2016-11-24 14:11:45

Zdravím všechny,

podělím se o poznatek z jedné mojí závady na ICOMu, možná se to bude někomu hodit.

Závada se projevovala tak, že po nastartování běžel motor na benzín pouze na tři válce. Když jsem však motor nechal běžet na tři a počkal než se přepnul na plyn, tak po přepnutí na plyn už běžel normálně na čtyři válce. Tím pádem bylo jasné, že závada může být pouze v kabelech mezi originál kabeláží od vstřiků k relé boxu a od něj zpět k benzínovým vstřikům, nebo přímo v relé boxu anebo také v jednom z benzínových vstřiků.

Odpojil jsem si příslušné kabely a jednoduchým měřením (pípákem) zjistil, že na kabelech k jednomu válci byl oproti ostatním odpor. To mě dovedlo až na příslušné relé v relé boxu, které mělo přechodový odpor mezi kontakty viz. obrázek. To samé relé je běžně dostupné na http://www.enika.cz/ a stojí pár korun, tak jsem objednal všech 5 co jsou v relé boxu a všechny vyměnil. A bylo hotovo, už zase motor běží na všechny válce.

Pokud bude mít někdo stejný problém, doporučuji rovnou otevřít relé box a nejprve přeměřit Ohmmetrem, pípákem, testem diod prostě jakýmkoli měřákem příslušné kontakty proti sobě u každého relátka (podle obrázku), zda jsou průchozí a jsou řádně sepnutá, nebo zda je mezi kontakty nějaký odpor což je závada. Pak už záleží jen na vás zda vyměníte jen to jedno relé, nebo všechny jako já, rozhodně vás to nezrujnuje.

2017-01-09 11:01:46

esapeka: Prostějov Fedor auto dělají Icom jako jediní u nás.

2017-01-11 16:34:06

Dobrý den,

chci se podělit o problém na icom LPG for 6valve, kdy jsem zjistil, že neuzavírají ventily od nádrže na základě, toho, že jsem potřeboval odmontovat jednu hadici v motoru.

1) - Snažil jsem se odtlakovat systém ICOM, přičemž jsem po 30 minutách odpouštění zjistil, že vypouštím LPG přímo z nádrže. (Baterka odpojená).

2) – Kompletní rozdělání ventilů v nádrži, kde jsem, nalezl velmi drobné plastové piliny (uvnitř ventilů), které se dostali přes čerpadlo do ventilů. Nebylo úplně jednoduché je rozdělat, kvůli tomu, že jsou z měkkých materiálů, ale kromě vratky se mi to povedlo.

3) – po složení tlaková zk. v pohodě a ventily uzavírají.

Doporučuji všem otestovat, že vám ventily zavírají. Zjistíte to tak, že po vyjetí nádrže vám to automaticky přepne na benzín a LPG se vypne. Omlouvám se za fotky, neměl jsem čas fotit, protože jsem to dělal při +2°C.

2017-01-11 16:40:15

Dobrý den,

chci se podělit o problém na icom LPG for 6valve, kdy jsem potřeboval vyměnit tlakové ventily v rozvaděči nádrže. Pozor nato, ICOM systémy mají tyto ventily osazené v silonovém pouzdře. To znamená, že po vyšroubování starého nový nedotáhnete, začne se protáčet. Osobně jsem to řešil vysoustružením nových vložek z mědi. Až to někdo z vás bude dělat, tak se toho nelekejte. Jinak se dají koupit i originální kovové vložky, silonové jsem nikde neviděl.

Pro jistotu jsem je ještě zakápl loctite.

S pozdravem

2017-04-18 18:33:51

slavo1: Dekuji Vam mnohokrat za konzultaci ohledne vlastnosti ICOM JTG. Vrele doporucuji i ostatnim.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13