Fórum - Téma


LPG impreza 2.0R 2006


Fórum Impreza II GD / GG LPG impreza 2.0R 2006

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Impreza II GD / GG  |  Naše vozidla



2017-06-15 11:28:38

Ahoj,

rozhoduju se do investice lpg do moji imprezy. Mate s tim nekdo zkusenosti? Mechanik mi nabidnul moznosti system; od firmy elpigaz, lovato, landi renzo.

Osobně mi je jedno jestli je to polske nebo italske, jen chci co nejvetsi bezproblemovost.

Elpigaz vychazi nejlevněji a prý pri zatěži přisřikuje benzin pro ochranu.

Dale se i lépe nastavuje (promakanejsi soft pro ridici jednotku).

Sly byste do Elpigaz do imprezy 2.0R 2006? Ci do neceho jineho?

Je potřeba ješte dodatecny přimaz flash lube?

Dekuji

2017-06-16 08:28:19

klimoma: Ahoj, na svojej impreze 1.5R 2006 mam najazdenych cca 70.000 km na LPG. Prestavba je od firmy Lovato s primazavanim ventilovych sediel flash lube. Zatial ziadne problemy iba bezny servis kazdych 20 000km (diagnostika a vymena filtrov). Pokial jazdis prevazne dialnice kde motor toci cca 4000 otacok, tak odporucam privstrek benzinu. Pri beznej jazde (mesto, okresky) nie je nutny pristrek benzinu.

2017-06-16 08:35:01

jozefkiss: dik. Mno jezdim oboje. Kazdoadne nechapu k cemu je pristrik benzinu dohromady s flash lube. :). Ne ze bych byl nejakej setrilek na investici do lpg, jen mi nedava smysl, kdyz budu mit privstrik benzinu tam mit jeste flash lube o ktery se sem tam musim starat. Naopak kdyz si tam naistaluju flash lube, tak proc mit zaplej pristrik, kterej mi zere beno ... nevim kolik ale jen z principu mi to prijde zvlastni.

2017-06-16 08:47:59

klimoma: zda sa, ze Flash Lube dostatocne maze ventilove sedla iba v rezime motora od 2000-3800 otacok. Akonahle sa dlhodobe jazdi nad tuto hranicu otacok, tak je vhodny privstrek benzinu. Navyse musis pocitat s tym, ze vstrekovanim Flash Lube do sania motora sa ti bude viac zanasat skrtiaca klapka. Ja ju cistim 1x rocne.

2017-06-16 08:55:32

jozefkiss: cool, tohle jsem se zatim nikde nedocetl :) ted mi to dava alespon trochu smysl :). Tak ja to tam necham dat oboji, at ma dusicka klid. Jsem zvedavej na realnou usporu a chod motoru. 10 litru/100km na dlohy vylety v benu moc dobry neni :)

2017-06-16 09:53:27

zdravím,jen taková poznámka,kontrola vůle ventilů každých 30000 km,dá se na autě,pro seřízení musí motor ven.Tento motor není moc vhodný na přestavbu.Je tady o tom celé vlákno

2017-06-16 10:05:58

xjakep: Ano, kontrola ventilov by sa mala robit kazdych 30 000km. Motor musi ist von z auta. Ja som to zatial este nerobil, kedze jazdim prevazne mesto/okresky. Mozno to necham urobit pri vymene rozvodov buduci rok.

2017-06-16 10:45:24

Pro kontrolu taky musi ven? to nelze zkontrolovat pres ridici jednotku? A motor vyndavat az pro korekci?

PJK
Petr
2017-06-16 10:49:37

mam stejný ročník i motor. originál montované AG v Nemecku. Ten byl super a fungoval dobře.

Jak odešly vstriky, ktere se nedaly koupit tak jsem nahradil za Magic3. S tim uz tak spokojen nejsem. sice to jezdi, ale sviti engine. prevazne jezdim okresky. ventily vydrzely pres 100 tisic bez nutnosti serizeni. Nyni uz by ale chtely. Je to o najezdu. pokud litas pres 20 tis. mesicne tak tim neco usetris.

2017-06-16 10:59:35

pjk: mam tak 15 rocne, ale i tak by navrat mel byt nejhure do 2 let a ocekavam ze auto budu mit minimalne 5 let a vice. Koupil jsem ho nedavno v super stavu od znamyho. Mno ja doufam ze motorvy prase mi svitit nebude. Pokud to servis instaluje tak mi to asi tezko preda se svitici kontrolkou.

Nahodu nevešlo se ti usti pro tankovani lpg pod vicko nadrze? Rad bych ho tam nechal dat, ale moc prostoru tam neni :D.


Odpovědět