Fórum - Téma


Leagcy 2,0 bi fuel lpg


Fórum Legacy IV BL / BP Leagcy 2,0 bi fuel lpg

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Legacy IV BL / BP  |  Naše vozidla



2017-05-06 21:11:45

Chcem sa opýtať taku hypoteticku otazku: ak by som jazdil len na benzin a nepouzival lpg, je potrebné kontrolovat volu ventilov kazdych 30000 km? malo by to nejaky vplyv na zástavbu lpg?

2017-05-09 04:20:18

Pokud bude prvotní měření ventilových vůlí ještě v normě a budeš jezdit pouze na benzín, tak se vůle zvětšovat již výrazněji nebudou, protože při spalování benzínu vznikají menší teploty, než je tomu u spalování LPG. LPG zástavbu pouze na ovladači přepneš trvale na benzín, nebo pokud má ŘJ pro LPG zvlášť pojistku, můžeš ji vytáhnout a vypnout tak LPG trvale a zcela. Tohle je aspoň možné u origo zástavby Bi-Fuel se systémem od BRC. Pak to bude čistě benzínové Subaru. LPG nádrž vyjeď, ať není zbytečně pod tlakem a nevozíš v kufru váhu navíc.

Nicméně si neodpustím poznámku, že kupovat Subaru s LPG a nepoužívat je naprosto zbytečná investice do kupní ceny vozu, protože to LPG ji navyšuje a taky to velmi citelně poznáš na své peněžence při každém tankování LPG vs. BA95. Pokud nechceš používat LPG, kup si rovnou Subaru bez něj a nemusíš ani měřit vůle na ventilech.

2017-05-09 09:02:20

Vies mi prosim ta napisat aspon orientacne kolko stoji vymena rozvodov, vymena olejov a filtrov?

2017-05-09 14:31:07

Můžu ti napsat kolik to stálo mě, protože ty ceny jsou rozdílné kraj od kraje, servis od servisu. Každopádně autorizák není zárukou ničeho. Mě tam třeba flákli vzduchový od JPN a kabinový filtr Starline, čili totální šunty a naúčtovali si cenu, jako za Bosch nebo Mann a zjistil jsem to, až když jsem si ty filtry měnil, protože mě nenapadlo, že by značkový servis tyhle šunty měl odvahu vůbec používat a tím zdravím autorizák Dancar Opava. Dnes už řeším výměnu spotřebáku sám nebo v jiném servise.

Mě tohle celé stálo někdy v roce 2014 v autorizáku Subaru kolem 19000kč, čili rozvody, všechny filtry, komplet všechny náplně, seřízení světel, kontrola brzd, pouze navíc bylo přeprogramování ŘJ na nejnovější FW. Teď si uvědomuji, že jediná náplň, kterou neměnili byl olej pro servo, to mají nejen autorizáky mylně za celoživotní náplň a měnil jsem jej na jaře 2016, až mě vždy ráno po nastartování občas servo vynechávalo, ale bylo to vždy prvních cca. 10 sekund, pak to ustalo. Olej byl už skoro černý a nechal jsem ho měnit v jiném servise pomocí průplachového stroje a řízení jde od jeho výměny jako nové a olej je stále krásně čistý i po x najetých km. Nějaké odsávání oleje z nádržky je totiž na prd, tím se celá soustava serva řádně nevyčistí. Ale tohle je jako s přesvědčením, že olej v manuálních převodovkách je také celoživotní. Pravda, pokud jsou to novější vozy, kde se počítá, že to po konci záruky tedy cca. 5 letech půjde na šroťák, pak je opravdu celoživotní

2017-05-09 14:59:55

diky a ta kontrola vole ventilov tak na kolko vysla? casovo to asi trva dlhsie ze?

2017-05-09 15:16:49

Konkrétně autorizák Dancar Opava v roce 2014 si účtoval za materiál (nové těsnění ventilových vík) a práci cca. 3500kč. Auto jeden den ráno přistaveno, druhý den odvezeno.

2017-06-13 20:33:40

Nepozna niekto toto legacy https://auto.bazos.cz/inz...y-25-benzinLPG-rv2008.php


Odpovědět