Fórum - Téma


Cukání při nízkých otáčkách


Fórum Forester II SG Cukání při nízkých otáčkách

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Forester II SG  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2003 Forester II SG 2.0 b4

11 diskuzí

Utajené vozidlo

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 994 ccm (122 cui), 4-válec, Boxer, EJ-20 (92 kW).



2017-06-12 15:51:50

Ahoj chtěl bych se zeptat,čím to může být, že při rozjezdu v nízkých otáčkách auto občas zacuká. Při vysokých otáčkách je v pohodě.nebo při delší jízdě na volnoběh se zařazenou rychlosti taky zacuká. Díky předem za radu.

2017-06-12 16:20:25

Je to v elektrice, neřeknu ti přesně co, ale mám ten samej problém. Ve čtvrtek dávám Forestera do servisu, budou to promerovat a pak bych ti třeba pisnul, jestli nezapomenu.

2017-06-12 16:22:44

sub.adam.forester: super nezapomeň,Díííík

2017-06-12 16:52:13

Môžeš to dať aj sem, lebo ja mám podobný problém. Medzi 2-3 tis. ot. mi to zacuká a potom to ťahá plynule, ale aj tak to nemá ten ťah, ako predtým. Bolo mi povedané, že je to lambda sonda za katalyzátorom.

2017-06-12 17:15:49

No mám menene obě dvě lambdy a dělá to pořád. Ty jsou tam jen kvůli emisim si myslím, no je to všechno propojený, tak to může být cokoliv. Chce to proměřit

 kutros
Vladimir
2017-06-12 18:48:24

Ja som na tom podobne. Trosku to sklbe, no iba keď je motor riadne ohriaty. Studený ide v pohode.

Pokiaľ ide na voľnobehu a je fakt horúci, začne sem tam kašľať, ako keby stratil iskru na jednom valci, cukne, spamätá sa, pridá si, zas uberie na 600-700 otáčiek a zas cukne a tak do kola.

Dal som mu nové sviečky, cievku aj kabely, no nepomohlo to. Znie to presne ako keby odchádzala iskra na jednom valci, no v poslednom čase mam podozrenie na vôľu ventilov, či tam náhodou nie je pootvorený jeden výfukový ventil keď je to úplne horúce.

2017-06-18 13:14:40

Takže pomohlo vyčištění váhy vzduchu a škrtící klapky, seřízení + nastavení plynového pedálu. Při 1500 otáčkách to táhne a žádný škubání. Je citlivější i plynový pedál. Spokojenost

2017-06-18 18:06:33

sub.adam.forester: Díky za info,hned vyzkouším

2017-06-21 16:55:29

Taky se hlásim že mi to v nízkých otáčkách občas zaškube a jak překonám 3 tisíce otáček tak se to chytne a jede normálně.Váhu vzduchu už jsem měnil za novou a bezezměn,skrtiči klapka taky vyčištěna trochu se zlepšila reakce na plyn ale škube dál.Teď to řeším odpojením baterky nebo vymazání chyb řidiči jednotky i když tam žádné nejsou ale jednotka se restartuje a pak to jede bez problémů,nic neškube jede jak má.Bohužel to dlouho nevydrží a škubání se vrátí,zhruba 500 km někdy i déle.

2017-06-21 18:11:26

Takže je možné, že se mi to taky vrátí. No uvidíme

 kutros
Vladimir
2017-06-22 08:04:29

Ja som sa konecne dostal k diagnostike. Chyba ktoru sem tam vyhadzuje je signal zo senzoru na kluke - otacky motora. Senzoru nic nie je, podla mna je senzor iba sekundarna chyba, to co ma skor zarazilo bol Fuel Trim -10 az -14 % co je dost vela.

Skor to naznacuje na falosny vzduch, kedze system kompenzuje ubratim 10% benzinu.


Odpovědět