Fórum - Téma


Cukání při nízkých otáčkách


Fórum Forester II SG Cukání při nízkých otáčkách

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Forester II SG  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2003 Forester II SG 2.0 b4

16 diskuzí

Utajené vozidlo

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 994 ccm (122 cui), 4-válec, Boxer, EJ-20 (92 kW).



2017-06-12 15:51:50

Ahoj chtěl bych se zeptat,čím to může být, že při rozjezdu v nízkých otáčkách auto občas zacuká. Při vysokých otáčkách je v pohodě.nebo při delší jízdě na volnoběh se zařazenou rychlosti taky zacuká. Díky předem za radu.

2017-06-12 16:20:25

Je to v elektrice, neřeknu ti přesně co, ale mám ten samej problém. Ve čtvrtek dávám Forestera do servisu, budou to promerovat a pak bych ti třeba pisnul, jestli nezapomenu.

2017-06-12 16:22:44

sub.adam.forester: super nezapomeň,Díííík

2017-06-12 16:52:13

Môžeš to dať aj sem, lebo ja mám podobný problém. Medzi 2-3 tis. ot. mi to zacuká a potom to ťahá plynule, ale aj tak to nemá ten ťah, ako predtým. Bolo mi povedané, že je to lambda sonda za katalyzátorom.

2017-06-12 17:15:49

No mám menene obě dvě lambdy a dělá to pořád. Ty jsou tam jen kvůli emisim si myslím, no je to všechno propojený, tak to může být cokoliv. Chce to proměřit

2017-06-12 18:48:24

Ja som na tom podobne. Trosku to sklbe, no iba keď je motor riadne ohriaty. Studený ide v pohode.

Pokiaľ ide na voľnobehu a je fakt horúci, začne sem tam kašľať, ako keby stratil iskru na jednom valci, cukne, spamätá sa, pridá si, zas uberie na 600-700 otáčiek a zas cukne a tak do kola.

Dal som mu nové sviečky, cievku aj kabely, no nepomohlo to. Znie to presne ako keby odchádzala iskra na jednom valci, no v poslednom čase mam podozrenie na vôľu ventilov, či tam náhodou nie je pootvorený jeden výfukový ventil keď je to úplne horúce.

2017-06-18 13:14:40

Takže pomohlo vyčištění váhy vzduchu a škrtící klapky, seřízení + nastavení plynového pedálu. Při 1500 otáčkách to táhne a žádný škubání. Je citlivější i plynový pedál. Spokojenost

2017-06-18 18:06:33

sub.adam.forester: Díky za info,hned vyzkouším

2017-06-21 16:55:29

Taky se hlásim že mi to v nízkých otáčkách občas zaškube a jak překonám 3 tisíce otáček tak se to chytne a jede normálně.Váhu vzduchu už jsem měnil za novou a bezezměn,skrtiči klapka taky vyčištěna trochu se zlepšila reakce na plyn ale škube dál.Teď to řeším odpojením baterky nebo vymazání chyb řidiči jednotky i když tam žádné nejsou ale jednotka se restartuje a pak to jede bez problémů,nic neškube jede jak má.Bohužel to dlouho nevydrží a škubání se vrátí,zhruba 500 km někdy i déle.

2017-06-21 18:11:26

Takže je možné, že se mi to taky vrátí. No uvidíme

2017-06-22 08:04:29

Ja som sa konecne dostal k diagnostike. Chyba ktoru sem tam vyhadzuje je signal zo senzoru na kluke - otacky motora. Senzoru nic nie je, podla mna je senzor iba sekundarna chyba, to co ma skor zarazilo bol Fuel Trim -10 az -14 % co je dost vela.

Skor to naznacuje na falosny vzduch, kedze system kompenzuje ubratim 10% benzinu.

2017-07-10 16:09:18

jemon: Tak po vašich radách jsem ještě vyměnil kabely od cívky ke svíčkám a po ujetí 1000 km žádné škubání. super.

2017-07-15 13:05:25

Medzitým sa mi stalo to, že mi prehrdzavel výfuk, zadný tlmič a držiak pred tlmičom a čuduj sa svete, auto prestalo cukať a má ťah ako "za mlada". Samozrejme mám z neho "laďáka" a pri policajtoch musím ísť tak na minimum otáčok, ale ináč radosť jazdiť. Nový výfuk je doma, ale na zdvihák sa dostanem až v utorok. Po výmene sa ozvem a dám vedieť, aký bude vývoj. Sám som ukrutne zvedavý

2017-07-19 20:30:35

Takze ja to mam po takmer dvoch mesiacoch trapenia vyriesene. Hadam nasledujuce niekomu pomoze :

symptomy :

nepravidelny volnobeh (vzdy iba pri ohriatom motore, nikdy nie za studena)

nepravidelny chod pri jemnom plyne a neochota reagovat na plyn

fantomove diag kody, napr senzor na kluke

riesenie :)

Vypadalo to ako bud problem s iskrou alebo pomerom benzin/vzduch - diagnostika slapala perfektne az po 95st teplotu motora. Potom znicoho nic zacala sonda posialt signal 0.8 co je extremne bohata zmes a ECU skocilo na -30 Short Term Fuel Trim

Zaujimave bolo, ze pocas jazdy vsetko ukazovalo normalne hodnoty, problem bol iba na teplom volnobehu. Samotne cukanie na nizkych otackach diagnostika vobec neukazala.

Zacal som klasickou vymenou sviecok - nic.

vymena kabelov k svieckam - nic

vymena cievky - nic

vycistenie Throttle Body - nic

Lambda nepripadala do uvahy - primarna bola menena pred par tisic km a samotny katalyzator ma asi rok

skontrolovany regulator tlaku benzinu (vraj sem tam praskne membrana a motor cez vakuovu hadicu prisava benzin) - nic

vymeneny vyfuk (bol mierne prehrdzaveny na strednej casti) - nic

nakoniec som sa nastval a pozrel rozvody a jedna vacka bola skocena o zub....

Absolutne nelogicke - do teraz nechapem ako to moze reagovat na teplotu - vacka je posunuta o zub ci je motor teply alebo studeny....

No teraz ide motor ako hodinky, presne ako ma ist.

2017-07-20 15:39:50

Výfuk vymenený, prvých 10 km zo servisu domov (ťuk-ťuk na drevo) v pohode, ako má byť.

2017-07-20 15:56:26

Zdarec, jak už jsem psal že mi to cukalo při asi 1500 až 2000 otáčkách při plném plynu , tak to se vyřešilo . Teď mi to cuká při volnoběhu a když stojím tak je to docela nepříjemný, ale jinak šlape v pohodě. Nechápu, nějaký nápad?


Odpovědět