Fórum - Téma


Chci koupitSubaru outback 3,0R


Fórum Outback III (Legacy IV) Chci koupitSubaru outback 3,0R

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Outback III (Legacy IV)  |  Naše vozidla


1  2  3

2017-01-09 12:21:24

mullen: Ty ceny máš dost přestřelené...dá se to všechno, co jsi psal, o hodně levněji. A nemluvím tady o druhovýrobě.. Obrali tě v servisu.

2017-01-09 12:29:55

pacech: Díky moc, krásné výstižné povídání :) usuzuji že tedy není moc čeho se bát a nenechat se vystrašit a odradit :)

2017-01-09 12:31:49

mullen: No oprav celkem dost, ale vůči nájezdu je to asi v pohodě :)

2017-01-09 12:44:29

vl_czech: měl jsem manuály. 2,5 MY 2000 jezdil do deseti, MY2007 jezdil za 8-9, uměl i pod 7, ale to tak spíš z kopce a na volnoběh ( reálně ve švýcarsku na dálnici, tempomatových 120 )

Třetí Otík byl 2,0D, ten se vešel vždy do 7l nafty.

2017-01-09 14:18:48

Jsem chycený a nakažený subarózou a mezi několika modely byl i třílitr 3,0R z r. 2007 s pádly a Si drive. Kamarádka si OTB koupila nové a já byl od 237 tis.km druhý majitel. Pravděpodobně špatnou péči byl u auta načatý motor a v opavském subaru vyměnili ve 240 tis.km řetězy, hydroštely a nějaká plast. vodítka. Automat taky za studena kopal, ale výměna oleje po 40 tis.km místo předepsaných 60 tis.km výrazně posunula automat blíž sametovému režimu. Víc mne oslovil původní třílitr H6 z r. 2000 jako poctivě postavené auto. Na 3,0R mi vadil u předjíždění Si drive se svou prodlevou. Při předjetí jsem v režimu ss sešlápl plyn, auto zařvalo jak lev a po vteřině vyrazilo vpřed. Tohle prodlení bylo špatné, protože se tím značně omezila rychlost předjížděcího manévru a museli jste počítat s prodlevou která u auta s takovým výkonem nemá co dělat. Kdybych si měl znovu vybrat mezi stejně zachovalým třílitrem první a druhé generace, bez váhání bych sáhl po staré,poctivé H6. Taky mi vadilo bakelitové provedení spojené s drkotáním plastů na kočičích hlavách. Ale 3,0R je velmi dobré auto, jen ve srovnání s ostatními modely, které jsem měl, mne nepřesvědčilo.Za víc než milión, co stál nový, bych očekával mnohem víc kvalitních dílů a zpracování.

2017-01-09 14:28:31

alf3003: takové jedno fajnové vidím u AWD aktuálně.... MY2008, najetých 190tkm....velmi uvažuji....jsem bez subara už dva roky, ale postaru ně ostatní jak debil pořád mávám )

2017-01-09 14:50:10

martinoutback: Právě na něj mám zálusk :) už jsem dnes volal do awd, jediné "ALE" je že je to N1 a tím pádem pouze pro 4 osoby

2017-01-09 14:58:17

martinoutback: Vím o tomhle třílitru a od AWD bych se nebál dle referencí Subaru koupit.Když bude OK, pak máš dobrý stroj.Kdyš se předešlý majitel o vůz dobře staral není problém ani 300 tis.km i víc. Měl jsem jedničkového Forestra z r. 98 s 330 tis.km a po technické stránce byl v lepším stavu než třeba 3,0R. Servis jedině Subaru. Nebýt koroze, supr auto. Po opravě s fotodokumentací, si auto koupil nový subartista a do dneska je moc spokojený.

2017-01-09 14:59:32

B4R7 to by mě až tak nevadilo, pokud stabilně nevozíš tři prcky vzadu, protože ono to vzadu je stejně tak pro dva.... subara jsou užší auta, tři chasníky jen do knajpy za roh, ne na dovolenou do chorvatska...

2017-01-09 15:01:06

martinoutback: JJ mám dvě holátka, ale stává se že nás jede 5 cca 200km za dědou, tak nevím no. Měl jsem doteď 7míst voyager :D

2017-01-09 15:02:51

alf3003: Já do awd volal znají auto kompletně a dle nich je OK, doloží servis od začátku až do teď :) Jen by hned měnil baterku a ve 195000 by doporučoval brzdy.

2017-01-09 15:05:00

Koukám že, zájemců o koupi 3.0R je dost :) to je dobře. Pravděpodobně v létě chci prodat svého 3.0R 2006, dovoz ze Švýcar, předělaný do plynu. Momentálně najeto 172k a do léta tam bude tak 190.000.

Mám zálusk na Outback 2012 3.6R Limited, ale strašně špatně se shání. Tak pak sem asi hodím 3.0Rku do inzerce.

2017-01-09 16:01:58

pacech: pěknou mají u EmilFrey v ojetinách

2017-01-09 16:17:01

alf3003: Je pěkná, lae já potřebuji odepsat DPH :( a raději bych 3.0 R :)

2017-01-09 17:03:27

b4r7: zdravím případného nového subaristu. Co se týká náhradních dílů, nemáš se čeho bát. Srovnatelné s konkurencí a mnohdy i levnější. Pokud se dodržují výměny provozních náplní, pak vydrží velmi mnoho a to i s drsným zacházením.

Na druhou stranu, pokud subaru koupíš, a V6 outback je maximálně dobrá volba, potom ti bude vše okolo jedno. Budeš jezdit a usmívat se. Jediné záporné u této motorizace podle mě, je to že se nehodí na přestavbu na LPG.

2017-01-09 22:09:04

A čo tak prestavba na LPG ale s stálym dávkovaním B95 , napríklad 10% ? ja mám na svojej 2.5 lke do 2500 otáčok len LPG nad 2500 už z dávkovaním 10% B95 a 90% LPG. Nechcel som ďalšie primazávanie a takto sa mi šetria benzinové vstreky ,ochladzujú a premazávajú sedlá ventilov zároveň. Síce úspora nieje až taká veľká ,ale ja kľudne spávam.

2017-01-10 09:56:56

powerfull: mám 3.0R na LPG + přimazávání. Zatím najeto 40000. žádný problém. A těch peněz co mi to šetří :)

2017-01-10 17:20:11

b4r7: .......a proč pro jen pro čtyři? Mám taky OTB 3,0R s odpisem DPH a mříží, ale v techničáku je napsáno pět míst a v autě je pět pásů

2017-01-10 17:30:33

romull:Volal jsem tam a údajně je to tak, že v těchto letech co to bylo uděláno na N1 se snížila hmotnost cestujících a zvedla se hmotnost pro náklad, proto je tento vůz jen pro 4 :(

2017-01-10 18:19:27

b4r7: tak to udělali hezkou kravinu. Vím že Forestry to tak měly, ale Oťase jsem zatím s mříží viděl jen pětimístného .....ale je fakt, že zase nějak moc jsem jich neviděl


Odpovědět

1  2  3