Fórum - Téma


2.0 121kw bifuel (LPG od výroby) drieme až do 4k


Fórum Legacy IV BL / BP 2.0 121kw bifuel (LPG od výroby) drieme až do 4k

Informace o modelu: Subaru Legacy IV BL / BP


1  2  3

2017-01-08 10:52:48

No mi to na volnoběh snad ani taky nekolísalo ale při rozjezdu to bylo jako bych tahal 2 auta za sebou,a sem tam to střílelo do výfuku,což byly asi ventyly,otázkou je jestli to nebyla souvislost s tím nastavením váčky

2017-01-08 10:54:09

vladco: to já nevím já jen můžu říct že já to měl totálně zasrané

2017-01-08 12:02:37

safra to chce diazepam :)

takže už len 4 otázky :)

  • čo ostatní kolegovia, majú to zasraté a myslia si že je to vlastnosť?
  • koľko Ti to trvalo urobiť to?
  • čo sa ešte oplatí spraviť keď už to kucháš (asi len jedno také koliesko je, či dve??) (rozvody)
  • kto vie či by to nešlo nejako chemicky, čo by zaručene neublížilo motoru, nechať na voľnobeh liter petroleja v oleji 10 minút pred výmenou atp ?

keby bol lepší prístup k sviečkam, skúsim najskôr zmerať kompresie, alebo aj tak by som stým mal začať...

2017-01-08 16:41:59

Tak rozhodně to chemicky nepůjde,aspoň co jsem viděl u mě bylo to pěkně napěchované v každým rohu,měl jsem motor venku,dělal jsem komplet rozvody,hele dělal jsem to víkend,a svíčky jdou vyměnit v klidu jen to chce trošku zručnosti hodinku času

2017-01-08 16:44:43

kudrn: Ďakujem za info!

v

2017-01-16 00:08:05

priatelia nové info: po

1. natankovaní 100 oktanoveho shell V-Power Nitro

2. aplikovaní čističa LPG PRO-TEC LPG SYSTEM CLEAN & PROTECT do nádrže LPG, a

3. vymontovaní a vyčistení škrtiacej klapky

sa hranica kedy začal motor ožívať posunula z 3800 na 3400...

A preto že boxera som nikdy nemal, musím spresniť, že sa to prejavuje len pri pozvoľnom pridávaní, ak mu naložím hneď na podlahu, tak okolo 2000 zatrhne ale potom sa híbe obstojne plynule (stále dúfam že to vyriešia sviečky, doteraz nikto v dielni na mňa nemal čas a vonku pri -15 to nebudem skúšať)

budem ďalej informovať.


Odpovědět

1  2  3