Fórum - Téma


2.0 121kw bifuel (LPG od výroby) drieme až do 4k


Fórum Legacy IV BL / BP 2.0 121kw bifuel (LPG od výroby) drieme až do 4k

Manuály  |  Inzerce  |  Model Subaru Legacy IV BL / BP  |  Naše vozidla


1  2  3

2017-01-08 10:52:48

No mi to na volnoběh snad ani taky nekolísalo ale při rozjezdu to bylo jako bych tahal 2 auta za sebou,a sem tam to střílelo do výfuku,což byly asi ventyly,otázkou je jestli to nebyla souvislost s tím nastavením váčky

2017-01-08 10:54:09

vladco: to já nevím já jen můžu říct že já to měl totálně zasrané

2017-01-08 12:02:37

safra to chce diazepam :)

takže už len 4 otázky :)

  • čo ostatní kolegovia, majú to zasraté a myslia si že je to vlastnosť?
  • koľko Ti to trvalo urobiť to?
  • čo sa ešte oplatí spraviť keď už to kucháš (asi len jedno také koliesko je, či dve??) (rozvody)
  • kto vie či by to nešlo nejako chemicky, čo by zaručene neublížilo motoru, nechať na voľnobeh liter petroleja v oleji 10 minút pred výmenou atp ?

keby bol lepší prístup k sviečkam, skúsim najskôr zmerať kompresie, alebo aj tak by som stým mal začať...

2017-01-08 16:41:59

Tak rozhodně to chemicky nepůjde,aspoň co jsem viděl u mě bylo to pěkně napěchované v každým rohu,měl jsem motor venku,dělal jsem komplet rozvody,hele dělal jsem to víkend,a svíčky jdou vyměnit v klidu jen to chce trošku zručnosti hodinku času

2017-01-08 16:44:43

kudrn: Ďakujem za info!

v

2017-01-16 00:08:05

priatelia nové info: po

1. natankovaní 100 oktanoveho shell V-Power Nitro

2. aplikovaní čističa LPG PRO-TEC LPG SYSTEM CLEAN & PROTECT do nádrže LPG, a

3. vymontovaní a vyčistení škrtiacej klapky

sa hranica kedy začal motor ožívať posunula z 3800 na 3400...

A preto že boxera som nikdy nemal, musím spresniť, že sa to prejavuje len pri pozvoľnom pridávaní, ak mu naložím hneď na podlahu, tak okolo 2000 zatrhne ale potom sa híbe obstojne plynule (stále dúfam že to vyriešia sviečky, doteraz nikto v dielni na mňa nemal čas a vonku pri -15 to nebudem skúšať)

budem ďalej informovať.

2017-01-30 15:46:26

priatelia konečne výmena sviečok a meranie tlakov

na jednej strane bar 12 a 12,5

na druhej 11,5 a 12

prosím Vás koľko je prípustný rozdiel vie to niekto?

naraz s výmenou sviečok bol vymenený aj olej MOTUL X-Clean 5w40

subjektívne mám pocit že to žije viac od nižších otáčok, do starého oleja som nalial PRO-TEC engine flush 14min volnobeh, nejký presun podvore do garáže a výmena.

Ale aj tak, ak mu dupem na podlahu tak ide, ale ak ho chcem len s citom vybudiť tak okolo 2000 je stále nejaká diera už nie také významnéí pridusenie ale stále tam je úbytok výkonu, nieje to ale vždy rovnaké - rôzne to vnímam na rôznych rýchlostiach.

Neviem či pomohli sviečky, (tie pôvodne nevyzerali že by boli veľmi dlho tam) alebo vyčistenie pred výmenou oleja - žeby sa nejaký sajrajt uvolnil aj v tom kolese čo rieši variabilné časovanie ventolov? keď budeme meniť rozvody, chcem ukecať mechanika, aby to preventívne vykuchal.

2017-02-09 00:18:56

Ahoj všem,

mám Legacy 2006 Kombi se stejnou motorizací, pouze LPG není od výroby a předovku mám automat.

Píšu na tohle vlákno, protože mám taky problém ale trochu jiný.

Při prudkém sešlápnutí plynu se mi od motoru ozývá takové klepání což by údajně měl být problém s časováním,jakmile ale povolím nohu z plynu, tak to klepat přestane a auto plynule akceleruje.

Na NEUTRAL to nedělá...

Dělá to na plyn i na benzin.

Zkusili jsme tedy vyměnit levé vačkové kolo s časování a klepání se ozvývá i nadále i když bych řekl, že se motor chová o dost lépe.

Chystáme se tedy vyměnit i pravé vačkové kolo s časováním, i proto že se zdá že to klepe z pravé strany.

Diagnostika nehlásí žádnou chybu a ani mi to nepadá do nouzového režimu.

Při odpojení čidla na vačce(je jedno jestli levého nebo pravého)se samozřejmě rozsvítí diagnostika, přestane fungovat ESP resp.VDC a nejde tempomat, ale problém s klepáním přestane.

Chápu to správně, když si myslím, že auto v takový moment jede na nižší výkon a časování nepoužívá kvůli odpojenému čidlu na vačce?

Poradíte někdo zda by to nemohlo dělat i něco jiného? Třeba zmiňované svíčky, nebo vůle na ventilech anebo i třeba ten systém VDC?

Ty nechám změřit při plánované výměně toho pravého vačkového kola s časováním.

Díky všem za radu. Petr


Odpovědět

1  2  3